• FRI FRAKT OVER 699,- kr.
  • RASK LEVERING, 1-5 ARBEIDSDAGER
  • ENKEL OG PRAKTISK SHOPPING
  • TRUSTPILOT 9.8 af 10
  • 0

ER DET NOE VI KAN HJELPE MED?

På denne siden kan du finne svar på de fleste av dine spørsmål, men du er alltid velkommen 
til å kontakte oss, hvis du har et spørsmål eller annet vi kan hjelpe med.

Skobox

Kvernhusvegen 21
2743 Harestua
Norge

Kontakt

Telefon: +45 86 99 53 99

Butikken er åpen

Man-tors:  10.00-17.30
Fredag:       10.00-18.00
Lørdag:         9.30-13.00
  • Om skobox
  • HAR DERE EN FYSISK BUTIKK?
    Ja, butikken vår ligger i Hornslet tett på Århus, som vi åpnet i 2001. Vil du vite mer kan du lese mer under Om Skobox.
  • HVORDAN KAN JEG KONTAKTE DERE?
    Du kan kontakte oss på info@skobox.no eller ringe oss på telefon +45 869 95 399
  • ARRANGERER SKOBOX UTSALG?
    Skobox har utsalg to ganger om året. Du kan melde deg på vårt nyhetsbrev, for å holde deg oppdatert om når våres utsalg starter, eller når det holdes spesielle arrangementer eller kampanjer.
  • DEN VAREN JEG KJØPTE ER NÅ PÅ SALG – BETALER DERE DIFFERANSEN?
    Det hender at en vare blir nedsatt i forbindelse med en kampanje eller til sesongvare. Da du har en mulighet for å gjøre en veldig god handel, men vi betaler dessverre ikke for differansen.
  • GAVER
  • MIN BESTILLING ER EN GAVE – PAKKER DERE INN GAVEN?
    Ja selvfølgelig, vi pakker veldig fint inn, og det koster ikke ekstra. Bare kryss av i innkjøpskurven om det er en bursdagsgave eller julegave, så ordner vi resten.
  • KAN JEG KJØPE ET GAVEKORT?
    Ja, du kan godt kjøpe et Skobox gavekort som brukes på nettbutikken.
  • SPØRSMÅL TIL VAREN
  • DEN VAREN JEG GJERNE VIL HA, ER UTSOLGT – FÅR DERE DEN PÅ LAGER IGJEN?
    Det beste du kan gjøre er å kontakte oss for å høre om varen kommer på lager igjen eller om vi kan skaffe fler spesielt til deg. Ellers kan du holde øye med hjemmesiden, da det er mulighet for at varen har kommet tilbake og varen dermed er på lager igjen.
  • JEG MANGLER Å FÅ SVAR PÅ ET SPØRSMÅL OM EN VARE
    Hvis du allerede har lest beskrivelsen og ikke fått svar på spørsmålet ditt, kan du skrive til oss på info@skobox.no eller ringe til butikken i åpningstidene på telefon +45 869 95 399
  • KØB AF VARER
  • BEHØVER JEG Å OPPRETTE EN KONTO FOR Å SENDE EN ORDRE?
    Du kan handle hos SKOBOX uten å opprette en konto. Men hvis du oppretter en konto hos oss, vil du være i stand til å se dine tidligere kjøp, tilføye og beholde dine varer på ønskelisten og beholde adressen din, sånn at du kan handle enda raskere neste gang.
  • JEG HAR GLEMT PASSORDET MITT – HVA SKAL JEG GJØRE?
    For å nullstille ditt passord, skal du følge instruksene på login-siden. Klikk på linken Glemt passord. Legg merke til av sikkerhetsmessige årsaker at vi ikke kan sende ditt gamle passord via email.
  • FRAKT
  • HVILKE LAND SENDER SKOBOX TIL?
    Skobox sender i dag til Norge, Danmark, Sverige og Grønland.
  • HVA ER LEVERINGSTIDEN?
    Ved bestilling innen kl.15.00, sender vi ordren samme dag i hverdagen. Det betyr at du har pakken din innen 1-4 dager, alt etter hvilken transportør og land du har valgt. Få mer informasjon om frakt her.
  • HVA HVIS JEG IKKE ER HJEMME NÅR POSTEN KOMMER?
    Har du valgt å få levert pakken til din hjemmeadresse og ikke er hjemme når posten kommer forbi, legger postbudet igjen en beskjed i din postkasse med nærmere informasjon om hvor du kan hente pakken din.
  • KAN DERE SENDE TIL FLERE ADRESSER?
    Vi er kun i stand til å levere til én adresse per ordre. Hvis du gjerne vil sende dine innkjøp til flere adresser, foreslår vi at du bestiller en separat ordre for hver adresse.
  • HVORDAN KAN JEG SPORE MIN ORDRE?
    Når din ordre er blitt send av gårde, vil du motta en email med dit Track & Trace nummer til å spore pakken din.
  • TOLL OG AVGIFTER
  • HVORFOR ER DET FORSKJELLIGE PRISER FRA LAND TIL LAND?
    Vi holder alltid de veiledende prisene som leverandøren setter for hvert land. I enkelte land tar vi også høyde for toll og avgifter, dermed får du som kunde alltid vite den nøyaktige prisen.
  • HVOR MYE TOLL OG AVGIFT SKAL JEG BETALE?
    For å sikre at du har de nøyaktige prisene, avgiftene og at leveringsomkostninger vises, kan du klikke på flagget øverst på hjemmesiden vår og velge ditt land fra listen. Alle ordrer sendes som DAP (Delivery At Place) basis, hvilket som betyr at alle relevante importer skatter og avgifter er inkludert i den endelige kjøpsprisen. Med andre ord, ALT er inkludert i prisen, til og med toll.
  • SIKKERHET
  • HOLDES MINE PERSONLIGE OPPLYSNINGER PRIVATE?
    Du kan være sikker på at dine personlige opplysninger holdes private og fortrolig, og på intet tidspunkt vil vi dele det med en tredje part. Få mer informasjon på Salgs- og leveringsbetingelser.
  • ER MIN PAKKE FORSIKRET?
    Alle dine kjøp er forsikret mot tyveri og utilsiktet skade, fra Skobox til din leveringsadresse. Når din pakke er blitt levert på din spesifiserte adresse, er ikke dekket lenger.
  • BETALING
  • HVILKEN BETALINGSMETODE AKSEPTERER SKOBOX OG ER DET SIKKERT?
    Vi aksepterer Mobilepay, Viabill, Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit, Visa Delta, Electron og JCB kort. Alle betalinger behandles via et sikkert system levert av NETS. Alle ordrer analyseres gjennom en avansert sikkerhetsløsning for å unngå kortsvindel. Dette gjør vi for å beskytte deg som kunde og oss som butikk. For å sikre at du ikke opplever noen forsinkelser på ordren din, må du sørge for at alle dine opplysninger er inntastet korrekt. Hvis du foretrekker å bestille en ordre via telefon, kan du ringe oss på +45 869 95 399 innenfor våres normale åpningstider.
  • KAN JEG VELGE Å BETALE I EN ANNEN VALUTA?
    Du ser i øyeblikket på den norske versjonen av våres hjemmeside, som kun gjelder for Norge. Hvis ordren skal leveres til Grønland, Sverige eller Danmark vil din ordre bli belastet i landets valuta og for Grønland eks. moms. For å endre valuta, skal du velge land på drop down listen øverst i venstre hjørne på skjermen.
  • NÅR TREKKER DERE PENGENE PÅ KONTOEN MIN?
    Vi trekker først pengene fra kontoen din når varen er sendt av gårde.
  • ENDRING AV ORDRE
  • KAN JEG ENDRE I MIN BESTILLING?
    Ja, vi kan endre i din ordre inntil du mottar en mail fra oss angående om pakken er sendt av gårde eller ikke. Vi har mulighet for å annullere en vare, endre størrelsen eller redigere i dine fakturerings- og forsendelsesopplysninger. Hvis du har bruk for å foreta endringer, kan du ringe kundeservice på +45 869 95 399, så hjelper vi deg.
  • KAN JEG ENDRE MIN LEVERINGSADRESSE?
    Når din ordre har blitt sendt av gårde, er vi dessverre ikke i stand til å omdirigere din levering til en annen adresse.
  • RETUR TIL BUTIKK
  • HVORDAN RETURNERER ELLER BYTTER JEG VARE?
    Du har alltid 14 dager til å bestemme deg om du vil beholde, bytte eller returnere varene dine. Du kan lese om våres bytteservice HER, eller om hvordan du returnerer varen HER.
  • VIL JEG FÅ REFUNDERT DEN FULLE VERDI AV MIN ORDRE?
    Ja, vi refunderer hele varens pris. Din refusjon vil bli tilbakeført til det kredittkortet som du skrev inn da du bestilte din ordre.
  • FEIL OG MANGLER
  • DET ER EN FEIL PÅ EN VARE, HVA GJØR JEG?
    Alle varer sjekkes innen de sendes av gårde, sånn at dette ikke skulle skje. Opplever du allikevel en feil eller at noe mangel kan du kontakte oss på telefon +45 869 95 399, slik at vi sammen kan avtale det videre forløp. Du kan også lese mer under siden Reklamasjon.
  • JEG HAR FÅTT FEIL BELØP TILBAKE?
    Vi kan også gjøre feil, og har du fått feil beløp tilbake, så skriv til oss på webshop@skobox.dk og opplys hvor feilen ligger og hvilket ordrenummer det dreier seg om.