• FRI FRAKT OVER 699,- kr.
  • RASK LEVERING, 1-5 ARBEIDSDAGER
  • ENKEL OG PRAKTISK SHOPPING
  • GRATIS GAVEINNPAKNING 🎁
  • TRUSTPILOT 4.9 af 5 ✅
  • icon-favorit
  • 0

ER DET NOE VI KAN HJELPE MED?

PĂĽ denne siden kan du finne svar pĂĽ de fleste av dine spørsmĂĽl, men du er alltid velkommen 
til ü kontakte oss, hvis du har et spørsmül eller annet vi kan hjelpe med.

Skobox

Kapellveien 11a
1410 Kolbotn
Norge

Kontakt

Butikken er ĂĽpen

Man-fre:     10.00-17.30
Lørdag:       10.00-13.00
  • Om skobox
  • HAR DERE EN FYSISK BUTIKK?
    Ja, butikken vår ligger i Hornslet tett på Århus, som vi åpnet i 2001. Vil du vite mer kan du lese mer under Om Skobox.
  • HVORDAN KAN JEG KONTAKTE DERE?
    Du kan kontakte oss pĂĽ info@skobox.no eller ringe oss pĂĽ telefon +45 869 95 399
  • ARRANGERER SKOBOX UTSALG?
    Skobox har utsalg to ganger om ĂĽret. Du kan melde deg pĂĽ vĂĽrt nyhetsbrev, for ĂĽ holde deg oppdatert om nĂĽr vĂĽres utsalg starter, eller nĂĽr det holdes spesielle arrangementer eller kampanjer.
  • DEN VAREN JEG KJØPTE ER NÅ PÅ SALG – BETALER DERE DIFFERANSEN?
    Det hender at en vare blir nedsatt i forbindelse med en kampanje eller til sesongvare. Da du har en mulighet for ü gjøre en veldig god handel, men vi betaler dessverre ikke for differansen.
  • GAVER
  • MIN BESTILLING ER EN GAVE – PAKKER DERE INN GAVEN?
    Ja selvfølgelig, vi pakker veldig fint inn, og det koster ikke ekstra. Bare kryss av i innkjøpskurven om det er en bursdagsgave eller julegave, sü ordner vi resten.
  • KAN JEG KJØPE ET GAVEKORT?
    Ja, du kan godt kjøpe et Skobox gavekort som brukes pü nettbutikken.
  • JULEGAVER?
    Fra den 15. November forlenger vi byttefristen frem til 3. Januar, sĂĽ gavemottakeren har mulighet for ĂĽ kunne bytte gaven sin.
  • SPØRSMÅL TIL VAREN
  • DEN VAREN JEG GJERNE VIL HA, ER UTSOLGT – FÅR DERE DEN PÅ LAGER IGJEN?
    Det beste du kan gjøre er ü kontakte oss for ü høre om varen kommer pü lager igjen eller om vi kan skaffe fler spesielt til deg. Ellers kan du holde øye med hjemmesiden, da det er mulighet for at varen har kommet tilbake og varen dermed er pü lager igjen.
  • JEG MANGLER Å FÅ SVAR PÅ ET SPØRSMÅL OM EN VARE
    Hvis du allerede har lest beskrivelsen og ikke fütt svar pü spørsmület ditt, kan du skrive til oss pü info@skobox.no eller ringe til butikken i üpningstidene pü telefon +45 869 95 399
  • KØB AF VARER
  • BEHØVER JEG Å OPPRETTE EN KONTO FOR Å SENDE EN ORDRE?
    Du kan handle hos SKOBOX uten ü opprette en konto. Men hvis du oppretter en konto hos oss, vil du vÌre i stand til ü se dine tidligere kjøp, tilføye og beholde dine varer pü ønskelisten og beholde adressen din, sünn at du kan handle enda raskere neste gang.
  • JEG HAR GLEMT PASSORDET MITT – HVA SKAL JEG GJØRE?
    For ü nullstille ditt passord, skal du følge instruksene pü login-siden. Klikk pü linken Glemt passord. Legg merke til av sikkerhetsmessige ürsaker at vi ikke kan sende ditt gamle passord via email.
  • FRAKT
  • HVILKE LAND SENDER SKOBOX TIL?
    Skobox sender i dag til Norge, Danmark, Sverige og Grønland.
  • HVOR MYE VIL DET KOSTE?
    Prisen er 49 kr. ved kjøp under 699 kr., mens frakten over dette beløpet er gratis. Velger du en privatadresse er prisen 99 kr. ved kjøp under 699 kr. og 49 kr. over dette.
  • HVA ER LEVERINGSTIDEN?
    Bestilles en vare pĂĽ en hverdag innen kl.15.00, vil leveransen som hovedregel sendes fra lageret innenfor en til to dager. Det betyr at du har pakken din innen 2-4 dager. FĂĽ mer informasjon om frakt her.
  • HVA HVIS JEG IKKE ER HJEMME NÅR POSTEN KOMMER?
    Har du valgt ĂĽ fĂĽ levert pakken til din hjemmeadresse og ikke er hjemme nĂĽr posten kommer forbi, legger postbudet igjen en beskjed i din postkasse med nĂŚrmere informasjon om hvor du kan hente pakken din.
  • KAN DERE SENDE TIL FLERE ADRESSER?
    Vi er kun i stand til ĂĽ levere til én adresse per ordre. Hvis du gjerne vil sende dine innkjøp til flere adresser, foreslĂĽr vi at du bestiller en separat ordre for hver adresse.
  • HVORDAN KAN JEG SPORE MIN ORDRE?
    NĂĽr din ordre er blitt send av gĂĽrde, vil du motta en email med dit Track & Trace nummer til ĂĽ spore pakken din.
  • TOLL OG AVGIFTER
  • HVORFOR ER DET FORSKJELLIGE PRISER FRA LAND TIL LAND?
    Vi holder alltid de veiledende prisene som leverandøren setter for hvert land. I enkelte land tar vi ogsü høyde for toll og avgifter, dermed für du som kunde alltid vite den nøyaktige prisen.
  • HVOR MYE TOLL OG AVGIFT SKAL JEG BETALE?
    ALT er inkludert i prisen, til og med toll og avgift. For ü sikre at du har de nøyaktige prisene, avgiftene og at leveringsomkostninger vises, kan du klikke pü flagget øverst pü hjemmesiden vür og velge ditt land fra listen. Alle ordrer sendes som DAP (Delivery At Place) basis, hvilket som betyr at alle relevante importer skatter og avgifter er inkludert i den endelige kjøpsprisen.
  • SIKKERHET
  • HOLDES MINE PERSONLIGE OPPLYSNINGER PRIVATE?
    Du kan vĂŚre sikker pĂĽ at dine personlige opplysninger holdes private og fortrolig, og pĂĽ intet tidspunkt vil vi dele det med en tredje part. FĂĽ mer informasjon pĂĽ Salgs- og leveringsbetingelser.
  • ER MIN PAKKE FORSIKRET?
    Alle dine kjøp er forsikret mot tyveri og utilsiktet skade, fra Skobox til din leveringsadresse. Nür din pakke er blitt levert pü din spesifiserte adresse, er ikke dekket lenger.
  • BETALING
  • HVILKEN BETALINGSMETODE AKSEPTERER SKOBOX OG ER DET SIKKERT?
    Vi aksepterer Mobilepay, Viabill, Visa, MasterCard, PayPal, American Express, Visa Debit, Visa Delta, Electron og JCB kort. Alle betalinger behandles via et sikkert system levert av NETS. Alle ordrer analyseres gjennom en avansert sikkerhetsløsning for ĂĽ unngĂĽ kortsvindel. Dette gjør vi for ĂĽ beskytte deg som kunde og oss som butikk. For ĂĽ sikre at du ikke opplever noen forsinkelser pĂĽ ordren din, mĂĽ du sørge for at alle dine opplysninger er inntastet korrekt. Hvis du foretrekker ĂĽ bestille en ordre via telefon, kan du ringe oss pĂĽ +45 869 95 399 innenfor vĂĽres normale ĂĽpningstider.
  • KAN JEG VELGE Å BETALE I EN ANNEN VALUTA?
    Du ser i øyeblikket pü den norske versjonen av vüres hjemmeside, som kun gjelder for Norge. Hvis ordren skal leveres til Grønland, Sverige eller Danmark vil din ordre bli belastet i landets valuta og for Grønland eks. moms. For ü endre valuta, skal du velge land pü drop down listen øverst i venstre hjørne pü skjermen.
  • NÅR TREKKER DERE PENGENE PÅ KONTOEN MIN?
    Vi trekker først pengene fra kontoen din nür varen er sendt av gürde.
  • ENDRING AV ORDRE
  • KAN JEG ENDRE I MIN BESTILLING?
    Ja, vi kan endre i din ordre inntil du mottar en mail fra oss angüende om pakken er sendt av gürde eller ikke. Vi har mulighet for ü annullere en vare, endre størrelsen eller redigere i dine fakturerings- og forsendelsesopplysninger. Hvis du har bruk for ü foreta endringer, kan du ringe kundeservice pü +45 869 95 399, sü hjelper vi deg.
  • KAN JEG ENDRE MIN LEVERINGSADRESSE?
    NĂĽr din ordre har blitt sendt av gĂĽrde, er vi dessverre ikke i stand til ĂĽ omdirigere din levering til en annen adresse.
  • RETUR TIL BUTIKK
  • HVORDAN BYTTER JEG EN VARE?
    Skobox bytter varer helt gratis hvis du har fütt en feil størrelse eller hvis du ønsker en annen modell. Du skal bare sette pü den forutbetalte portolabelen pü pakken og levere pakken pü posthuset. Du kan ogsü lese mer om vürt bytteservice HER.
  • HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE?
    Har du mottatt en vare som ikke helt falt i smak eller som ikke sitter sü bra pü foten din, kan du selvfølgelig returnere den til oss. Vi har gjort det enkelt for deg, sü det koster kun 99 kr. for returnering. Du skal bare sette pü den forutbetalte portolabelen pü pakken og levere pakken pü posthuset. Hvis du vil vite mer om returnering, kan du lese mer HER.
  • VIL JEG FÅ REFUNDERT DEN FULLE VERDIEN AV ORDEREN MIN?
    Ja, vi refunderer hele varens pris. Din refusjon vil bli tilbakeført til ditt kredittkort, som du anvendte da du la inn orderen din. Du skal vÌre oppmerksom pü at hvis du benytter den vedlagte portolabelen til returnering, motregnes denne verdien (99,- kr.) fra det beløpet som refunderes.
  • FEIL OG MANGLER
  • DET ER EN FEIL PÅ EN VARE, HVA GJØR JEG?
    Alle varer sjekkes innen de sendes av gürde, sünn at dette ikke skulle skje. Opplever du allikevel en feil eller at noe mangel kan du kontakte oss pü telefon +45 869 95 399, slik at vi sammen kan avtale det videre forløp. Du kan ogsü lese mer under siden Reklamasjon.
  • JEG HAR FÅTT FEIL BELØP TILBAKE?
    Vi kan ogsü gjøre feil, og har du fütt feil beløp tilbake, sü skriv til oss pü webshop@skobox.dk og opplys hvor feilen ligger og hvilket ordrenummer det dreier seg om.