• FRI FRAKT OVER 699,- kr.
  • RASK LEVERING, 1-5 ARBEIDSDAGER
  • ENKEL OG PRAKTISK SHOPPING
  • GRATIS GAVEINNPAKNING 🎁
  • TRUSTPILOT 4.9 af 5 ✅
  • icon-favorit
  • 0

INTET HOLDER EVIG, MEN!

REKLAMASJON

Du har alltid 2 ĂĽrs reklamasjonsrett pĂĽ alle varer, sĂĽ lenge du har behandlet varen ordentlig og husket ĂĽ vedlikeholde den. Normal slitasje og diverse pynt (paletter og lignende) betraktes ikke som en reklamasjon. Har du en vare som har gĂĽtt i stykker innenfor denne perioden, sĂĽ kontakt oss pĂĽ info@skobox.no eller ring pĂĽ tlf. +45 869 95 399

TA ETT BILDE

Noen ganger kan det vĂŚre vanskelig ĂĽ forklare hva eller hvor den helt presist har gĂĽtt i stykker, sĂĽ derfor kan det vĂŚre enklere ĂĽ ta et bilde og vedhefte det pĂĽ mail. PĂĽ den mĂĽten kan vi ogsĂĽ bedre vurdere om den kan repareres eller om du skal ha en ny vare i istedenfor.


REPARASJON

I de tilfellene hvor vi vurderer at varen kan repareres, er det to müter ü gjøre det pü.

  • Du returnerer varen til oss, ogsĂĽ sørger vi for at den blir fikset hos en profesjonell skomaker.
  • Har du vanskelig med ĂĽ klare deg uten varen, kan du ogsĂĽ selv fĂĽ den fikset hos en skomaker (de kan ofte gjøre det dag til dag). Men husk ĂĽ sende oss en kvittering slik at vi kan fĂĽ refundert pengene til deg.


ERSTATNING

Hvis vi vurderer at varen ikke kan fikses, sender vi deg en ny identisk vare. Er den pü det püleggende tidspunkt utsolgt, oppheves kjøpet og vi vil refundere det fulle beløp eller bytte om til en annen vare.


RETURETIKETT

Skal varen tilbake til oss, sender vi deg en forhĂĽndsbetalt returetikett pĂĽ mail. Den skal du bare printe ut og feste oppĂĽ pakken, ogsĂĽ avlevere pakken pĂĽ posthuset.

  • Husk ĂĽ vedlegge en kopi av fakturaen.
  • Legg merke til at vi mottar ikke pakker sendt pr. etterkrav eller uten deling.