FÅ JULEGAVEN PAKKET INN GRATIS - BYTT TIL DEN 7. JANUAR
  • FRI FRAKT OVER 699,- kr.
  • RASK LEVERING, 1-5 ARBEIDSDAGER
  • ENKEL OG PRAKTISK SHOPPING
  • TRUSTPILOT 9.8 af 10
  • 0

INTET HOLDER EVIG, MEN!

REKLAMASJON

Du har alltid 2 års reklamasjonsrett på alle varer, så lenge du har behandlet varen ordentlig og husket å vedlikeholde den. Normal slitasje og diverse pynt (paletter og lignende) betraktes ikke som en reklamasjon. Har du en vare som har gått i stykker innenfor denne perioden, så kontakt oss på info@skobox.no eller ring på tlf. +45 869 95 399

TA ETT BILDE

Noen ganger kan det være vanskelig å forklare hva eller hvor den helt presist har gått i stykker, så derfor kan det være enklere å ta et bilde og vedhefte det på mail. På den måten kan vi også bedre vurdere om den kan repareres eller om du skal ha en ny vare i istedenfor.


REPRESJON

I de tilfellene hvor vi vurderer at varen kan repareres, er det to måter å gjøre det på.

  • Du returnerer varen til oss, også sørger vi for at den blir fikset hos en profesjonell skomaker.
  • Har du vanskelig med å klare deg uten varen, kan du også selv få den fikset hos en skomaker (de kan ofte gjøre det dag til dag). Men husk å sende oss en kvittering slik at vi kan få refundert pengene til deg.


ERSTATNING

Hvis vi vurderer at varen ikke kan fikses, sender vi deg en ny identisk vare. Er den på det påleggende tidspunkt utsolgt, oppheves kjøpet og vi vil refundere det fulle beløp eller bytte om til en annen vare.


RETURETIKETT

Skal varen tilbake til oss, sender vi deg en forhåndsbetalt returetikett på mail. Den skal du bare printe ut og feste oppå pakken, også avlevere pakken på posthuset.

  • Husk å vedlegge en kopi av fakturaen.
  • Legg merke til at vi mottar ikke pakker sendt pr. etterkrav eller uten deling.